پروژه کلاسی بررسی کاربردهای سیستم های اتوماسیون اداری در ورزش OAS

امتیاز 2.97 ( 3410 رای )

در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۶ آبان ۱۳۹۶
نوع فایل
Word - PowerPoint - Zip
حجم فایل
16 مگابایت
تعداد صفحه ها
45 صفحه + 43 اسلاید
دسته بندی
تعداد بازدید
13875 بازدید
۱۲۹,۰۰۰ تومان

پروژه کلاسی بررسی کاربردهای سیستم های اتوماسیون اداری در ورزش”

سیستم اطلاعاتی: OAS

کاربرد و نحوه کار سیستم OAS در ورزش

فهرست مطالب: oas در محیط های ورزشی، ادارات ورزش و جوانان ایران، استادیوم های ورزشی، مجموعه های ورزشی، شهربازی، پارکینگ، هتلداری

فایل Word: دارد (۴۵ صفحه)

فایل ارائه پاورپوینت: دارد (۴۳ اسلاید)

منابع: دارد (مقالات و..)

مناسب دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری

گارانتی: دارد


سیستم اتوماسیون اداری

اتوماسیون یا خودکارسازی (Automation) معمولاً به فرایند قادر ساختن ماشین‌ ها به انجام عملیات‌ های ترتیبی از پیش تعیین شده بدون دخالت انسان یا دخالت کم و هم چنین استفاده از تجهیزات خاص که عملیات‌ های صنعتی را اجرا و کنترل می‌ کنند، گفته می‌ شود.

اتوماسیون را می‌ توان در ساخت انواع کالاها، از مواد اولیه گرفته تا محصولات نهایی و در انواع تولیدی‌ ها، از کارگاه‌ های کوچک گرفته تا تأسیسات تولید بزرگ اجرا کرد. از آنجا که به‌ طور کلی هزینه اولیه تجهیزات اتوماسیون بالا است و نیاز به دانش اصول بهره‌ برداری و نگهداری دارد، تصمیم‌ گیری در مورد اجرای حتی سطح پایین اتوماسیون باید شامل بررسی دقیق نیازهای واقعی سازمان باشد. در برخی شرایط، اتوماسیون انتخابی به جای اتوماسیون کامل، یک انتخاب بهتر است.

نرم‌افزارهای اداری

بخشی از نرم‌ افزارهای کاربردی هستند که به اتوماسیون فرایندهای یک سازمان در حوزه خدمات اداری می‌پردازند. سیستم‌های اطلاعات اداری (OFFICE INFORMATION SYSTEM=OIS) از امور اداری از طریق فناوری اطلاعات حمایت می‌کند. سیستم‌ های اطلاعات مدرن از جمله اجزا سیستم اطلاعاتی مدیریت (MIS) است که ابزارهایی را برای ارتباطات و هماهنگی مابین کارگران دانشی به وسیله ایجاد مدیریت اثر بخش اسناد و پیامها و جلسات الکترونیک فراهم می‌کند. کارایی افزایش یافته ناشی از تکامل تبادل اطلاعات، در داخل دفتر و بین دفاتر و محیط آن‌ها بوده و در نتیجه با ارائه اطلاعات بهتر برای تصمیم‌ گیری می‌تواند به مدیر سود برساند. بسیاری از نرم‌افزارهای اداری در واقع سیستم های اطلاعات اداری (MIS) یا از زیرگروه آن برنامه‌ ریزی منابع سازمانی (ERP) هستند.

  راهنمای خرید:
  • در هنگام خرید هرگز از V.P.N استفاده نکنید.
  • خریدار مکلف است قبل از هرگونه خرید، قوانین و مقررات سایت را با دقت مطالعه کند.
  • خریدار مکلف است قبل از هرگونه خرید، مشخصات و پیش‌نمایش محصول را با دقت مشاهده و سپس اقدام به خرید نماید.
  • اگر مشاهده پیش‌نمایش محصول، به تصمیم خرید شما کمک نکرد، قبل از خرید به پشتیبانی جهت دریافت مشاوره مراجعه کنید.
  • محصولات "حامیان دانشجویی" با کیفیت بسیار عالی و کاملا متفاوت با سایر محصولات موجود در فضای مجازی می‌باشند.
  • تمامی قیمت‌ها به تومان هستند.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد و یک ایمیل حاوی فاکتور خرید و لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه Spam یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید؛ (خرید مجدد انجام ندهید) نگران نباشید؛ از طریق پشتیبانی (کلیک کنید) اطلاع دهید که طی کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل بوجود آمده را برای شما برطرف خواهیم کرد.