نقد پایان‌نامه بررسی توانایی و عملکرد مربیان تیم‌های ورزشی دانشگاه‌های کشور

امتیاز 2.98 ( 5049 رای )

در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۵ آبان ۱۳۹۶
نوع فایل
Powerpoint
حجم فایل
555 کیلوبایت
تعداد صفحه ها
12 اسلاید
تعداد بازدید
7623 بازدید
۹۸,۹۰۰ تومان

نقد پایان نامه “بررسی توانایی ها و نحوه عملکرد مربیان تیم های ورزشی دانشگاه های کشور”

پایان نامه: همراه ندارد (درج نمی شود – برای دانلود رایگان به ایرانداک مراجعه نمایید. لینک دانلود )

پاورپوینت ارائه: دارد

تعداد اسلایدها: ۱۲

درس: روش تحقیق، روش پژوهش، سمینار

مناسب دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری

گارانتی: دارد


>> نمایش نمونه کارها <<


نقد پایان نامه بدین صورت انجام می شود که کلیه موارد علمی و ادبیاتی، ساختار و محتوایی که به صورت چارچوب باید رعایت گردد را مورد بررسی قرار می گیرند که شامل موارد منفی (مواردی که فراموش شده یا اشتباه بوده) و موارد مثبت که قوی و مطلوب کار شده (نقد مثبت) و پیشنهادات که به عنوان نقد خنثی نام می بریم شامل پیشنهادهایی که می توانست کار را بهتر کند. مثلا: عنوان بهتر بود با واژه “بررسی” شروع میشد.


نقد:

بررسی یا نقد، (review) به بررسی و ارزیابی هرچیزی، همچون یک نشریه، خدمات یک شرکت، فیلم (یک نقد فیلم)، بازی ویدیویی (بررسی بازی ویدیویی)، موسیقی (بررسی یک آهنگ به لحاظ موسیقایی)، کتاب (نقد کتاب) اطلاق می‌گردد.

واژه نقد در مفهوم لغوی آن، تفکیک صحیح از غیر صحیح و خالص از ناخالص است. به عبارت واضح‌تر، نقد به معنای محک زدن شیء و قرار دادن آن در دو دسته سالم و ناسالم است.

انواع نقد:

  1. نـقد منفی
  2. نقد مثبت یا سازنده
  3. نقـد مخرب
  • نقد منفی یعنی اعلام اعتراض به چیزی، فقط با این هدف که نشان دهیم، آن‌چیز اشتباه، نادرست، غلط، بی‌معنا، مورد اعتراض یا بدنام است. این نوع نقد عموماً غیرقابل قبول بودن چیزی را بیان می‌کند. ممکن است هدف نقد منفی حمله‌ی شخصی نباشد، ولی این‌گونه تفسیر یا دیده شود.
  • نقد سازنده می‌خواهد نشان دهد که می‌توان مقصود یا هدف یک کار را با یک رویکرد جایگزین بهتر برآورده کرد. در این حالت، نقد کردن الزاماً به معنای «اشتباه شمردن» نیست و هدف یک کار مورد احترام است، بلکه اعلام می‌شود که همان هدف را می‌توان از یک راه دیگر، به شکلی بهتر به دست آورد.
  • هدف نقد مخرب نابود کردن طرف دیگر است (مثل: «تو باید خفه شی و کاری که بهت می‌گن رو بکنی»). نقد مخرب تلاش می‌کند، که دیدگاه مقابل را بی‌اعتبار و بی‌ارزش نشان دهد.

نقد منفی و نقد سازنده، هر دو استفاده‌های خاص خودشان را دارند، ولی معمولاً، برای یک نقد خوب، تلفیق این دو ضروری و لازم است.

  راهنمای خرید:
  • در هنگام خرید هرگز از V.P.N استفاده نکنید.
  • خریدار مکلف است قبل از هرگونه خرید، قوانین و مقررات سایت را با دقت مطالعه کند.
  • خریدار مکلف است قبل از هرگونه خرید، مشخصات و پیش‌نمایش محصول را با دقت مشاهده و سپس اقدام به خرید نماید.
  • اگر مشاهده پیش‌نمایش محصول، به تصمیم خرید شما کمک نکرد، قبل از خرید به پشتیبانی جهت دریافت مشاوره مراجعه کنید.
  • محصولات "حامیان دانشجویی" با کیفیت بسیار عالی و کاملا متفاوت با سایر محصولات موجود در فضای مجازی می‌باشند.
  • تمامی قیمت‌ها به تومان هستند.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد و یک ایمیل حاوی فاکتور خرید و لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه Spam یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید؛ (خرید مجدد انجام ندهید) نگران نباشید؛ از طریق پشتیبانی (کلیک کنید) اطلاع دهید که طی کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل بوجود آمده را برای شما برطرف خواهیم کرد.