پاورپوینت مدیریت تنوع در منابع انسانی

امتیاز 3.00 ( 116 رای )

در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۲۳ فروردین ۱۳۹۷
نوع فایل
PowerPoint
حجم فایل
235 کیلوبایت
تعداد صفحه ها
18 اسلاید
تعداد بازدید
4445 بازدید
۶۶,۹۰۰ تومان

پاورپوینت “مدیریت تنوع در منابع انسانی

جزئیات: تعاریف، نگاه مدیریتی، مدیریت تنوع، هزینه ها، مباحث کلاسیک، چالش ها، قومیت و…

درس: منابع انسانی در ورزش

مقطع: دکتری

مناسب دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری

گارانتی: دارد


مدیریت تنوع (DIVERSITY MANAGEMENT):

شناخت مفاهیم، تنوع و توجه بیشتر به این مفهوم می ­‌تواند موجبات مدیریتی در خور آن را هموار سازد. به همین منظور برای مدیریت موثر کارکنان متنوع در آینده، مطالعات باید حساسیت به جنبه‌­ های عمومی، مثل نگرش ها، ارزش ها، رهیافت‌ های حل مسئله را بیشتر کنند و کارهای عمومی را توسعه دهند.

بحث مدیریت تنوع از نیاز به واکنش مناسب در برابر ناهمگونی فرهنگی منتج می شود که یکی از چالش های پیش روی مدیریت در عصر حاضر است. مدیران سازمان های کنونی باید خود را آماده کنند تا با ناهمگونی نیروی کار موجود در سازمان سازگار گردند و بتوانند از استعدادها و توانایی همه افراد بهره گیرند. تنوع در نیروی کار، یکی از محتمل‌ ترین اتفاق هایی است که در آینده سازمان نقش خواهد داشت.

این مسئله در ایران به خاطر دلایل متفاوتی، چون وجود ریشه‌­ های قومی فراوان، حضور گسترده زنان به عنوان اقلیت ­های کاری گذشته و نیروهای تحصیل کرده آینده، مهاجرت افراد بومی از روستاها به شهرهای صنعتی و شکل‌ گیری ساختارهای سازمانی فرامنطقه‌‌ ای، به صورت روشنی فراگیرتر خواهد بود.

علاوه بر همه این مسائل یکی از الزامات توسعه در جمهوری اسلامی ایران برای تحقق سند چشم‌‌ انداز بیست ­‌ساله، تکیه بر همبستگی ملی و مشارکت عمومی و یافتن راهکارهای مناسب برای همگرایی قومیت، مذاهب، اقلیت ها و گروه‌های مختلف عنوان شده، این هدف به گونه چشمگیری اهمیت توجه به تنوع قومی و گروه ­های اقلیت را در جامعه و به ویژه در سازمان به عنوان یکی از موثرترین نهادهای اجتماعی در شکل­‌ گیری فرهنگ اجتماعی بالا می ­‌برد.

  راهنمای خرید:
  • در هنگام خرید هرگز از V.P.N استفاده نکنید.
  • خریدار مکلف است قبل از هرگونه خرید، قوانین و مقررات سایت را با دقت مطالعه کند.
  • خریدار مکلف است قبل از هرگونه خرید، مشخصات و پیش‌نمایش محصول را با دقت مشاهده و سپس اقدام به خرید نماید.
  • اگر مشاهده پیش‌نمایش محصول، به تصمیم خرید شما کمک نکرد، قبل از خرید به پشتیبانی جهت دریافت مشاوره مراجعه کنید.
  • محصولات "حامیان دانشجویی" با کیفیت بسیار عالی و کاملا متفاوت با سایر محصولات موجود در فضای مجازی می‌باشند.
  • تمامی قیمت‌ها به تومان هستند.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد و یک ایمیل حاوی فاکتور خرید و لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه Spam یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید؛ (خرید مجدد انجام ندهید) نگران نباشید؛ از طریق پشتیبانی (کلیک کنید) اطلاع دهید که طی کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل بوجود آمده را برای شما برطرف خواهیم کرد.