چک لیست وضعیت ایمنی اماکن ورزشی در مدارس

امتیاز 3.13 ( 10289 رای )

در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۱۷ آبان ۱۳۹۶
نوع فایل
word
حجم فایل
27 کیلوبایت
تعداد صفحه ها
8 صفحه
دسته بندی
تعداد بازدید
24911 بازدید
۴۵,۰۰۰ تومان

چک لیست “وضعیت ایمنی اماکن ورزشی در مدارس”

قابلیت استفاده: در تمامی اماکن ورزشی، مدارس، دانشگاه ها و …

پایایی: دارد

روایی: دارد

مولفه: دارد (۵ بعد – وضعیت سطوح زمین های ورزشی؛ وضعیت حریم ها و خطوط زمین های ورزشی؛ وضعیت تاسیسات، پوشش ها و لوازم ورزشی؛ وضعیت تجهیزات ورزشی؛ وضعیت ایمنی داخل زمین های ورزشی)

تعداد سوالات: (۸۹ مورد)

تعداد سوال جمعیت شناختی: ۱۲ مورد

نکته: این چک لیست قابلیت استفاده در تمامی اماکن ورزشی سرپوشیده و روباز را دارد و در کشور هنجاریابی و بومی سازی شده است

منبع: دارد

گارانتی: دارد


ایمنی اماکن ورزشی

ورزش فعالیتی بدنی است که برای ایجاد سلامتی و همچنین افزایش آمادگی جسمانی انجام می‌ گیرد. این فعالیت بدنی اگر به صورت حرفه ای دنبال شود تبدیل به ورزش حرفه ای شده. و به عنوان یک شغل برای ورزشکار ایجاد درآمد خواهد کرد. اما به ورزش چه به دید یک تفریح نگاه کنید و چه به عنوان یک شغل، باید ایمنی خود را در درجه اول در نظر بگیرید. اهمیت ایمنی در ورزش از آنجایی مورد توجه قرار می‌ گیرد. که درصورتی که ورزشکار دچار حادثه شود ممکن است تا آخر عمر نتواند زندگی عادی داشه باشد.

در زمان انجام حرکات ورزشی باید با دقت بسیار زیادی آن ها را انجام داده و محیط بسیار امنی را برای ورزش کردن انتخاب نمایید. در انتهای ورزش نیز با سرد کردن عضلات کار خود را به اتمام رساند. ایمنی اماکن و وسایل ورزشی باید توسط خود ورزشکار مورد توجه قرار گیرد و در صورت تشخیص وجود نواقصی در آنها از ورزش کردن در این اماکن خودداری نماید.

ایمنی اماکن ورزشی در ایجاد فعالیت های ورزشی افراد. با مزایای دور ماندن از آسیب جسمانی، لذت بردن از ورزش و آرامش ذهنی برای افراد بسیار موثر است. هر کس حق دارد که در ورزش و تفریح ​​شرکت کند و اطمینان حاصل کند که از محیطی امن بهره می برد. توانایی مدیریت و حل مسائلی که ممکن است به وجود آید. مهمترین نقش را در ایجاد محیطی ایمن ایفا می کند. داشتن چارچوب و روش مدیریت روشن شکایات، برای همه کارکنان، داوطلبان، مربیان، والدین و فرزندان بسیار ارزشمند است.

  راهنمای خرید:
  • در هنگام خرید هرگز از V.P.N استفاده نکنید.
  • خریدار مکلف است قبل از هرگونه خرید، قوانین و مقررات سایت را با دقت مطالعه کند.
  • خریدار مکلف است قبل از هرگونه خرید، مشخصات و پیش‌نمایش محصول را با دقت مشاهده و سپس اقدام به خرید نماید.
  • اگر مشاهده پیش‌نمایش محصول، به تصمیم خرید شما کمک نکرد، قبل از خرید به پشتیبانی جهت دریافت مشاوره مراجعه کنید.
  • محصولات "حامیان دانشجویی" با کیفیت بسیار عالی و کاملا متفاوت با سایر محصولات موجود در فضای مجازی می‌باشند.
  • تمامی قیمت‌ها به تومان هستند.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد و یک ایمیل حاوی فاکتور خرید و لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه Spam یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید؛ (خرید مجدد انجام ندهید) نگران نباشید؛ از طریق پشتیبانی (کلیک کنید) اطلاع دهید که طی کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل بوجود آمده را برای شما برطرف خواهیم کرد.