نقد مقاله تاثیر آموزش الگوی یادگیری اجتماعی بر عزت نفس،اعتمادبنفس

امتیاز 3.01 ( 5127 رای )

در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۲۸ آذر ۱۳۹۸
نوع فایل
PowerPoint - Zip
حجم فایل
1.1 مگابایت
تعداد صفحه ها
8 اسلاید
تعداد بازدید
8198 بازدید
۸۹,۵۰۰ تومان

نقد مقالهتاثیر آموزش الگوی یادگیری اجتماعی بر عزت نفس، اعتماد به نفس، رفتارهای خودابرازی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کلاس سوم دوره راهنمایی

پاورپوینت: دارد

Word: ندارد

اصل مقاله: دارد (لینک مرجع)

درس: سمینار و روش تحقیق

مناسب دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری

گارانتی: دارد


ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری

درس: روش تحقیق – روش پژوهش – سمینار

گارانتی: دارد


>> نمایش نمونه کارها <<


نقدی بر مقاله

مقاله «تأثیر آموزش الگوی یادگیری اجتماعی بر عزت نفس، اعتماد به نفس، رفتارهای خودابرازی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان کلاس سوم دوره راهنمایی» به بررسی تأثیر یک روش آموزشی نوین بر شاخص‌های مهم روانشناختی و تحصیلی دانش‌آموزان می‌پردازد. این موضوع از آن جهت حائز اهمیت است که عزت نفس، اعتماد به نفس و رفتارهای خودابرازی، نقش کلیدی در سلامت روان و موفقیت تحصیلی ایفا می‌کنند.

نقاط قوت مقاله:

  • موضوع مهم و مرتبط: پرداختن به تأثیر آموزش بر متغیرهای روانشناختی و تحصیلی در دانش‌آموزان، موضوعی پراهمیت و مورد توجه در حوزه تعلیم و تربیت است.
  • استفاده از الگوی یادگیری اجتماعی: این الگو، با تأکید بر یادگیری از طریق مشاهده و تقلید، می‌تواند رویکردی مؤثر در آموزش و بهبود رفتارهای اجتماعی باشد.
  • جامعه آماری مشخص: تمرکز بر دانش‌آموزان کلاس سوم دوره راهنمایی، امکان بررسی دقیق‌تر تأثیرات را فراهم می‌سازد.

نقاط قابل بهبود:

  • توضیح بیشتر در مورد نحوه اجرای الگوی یادگیری اجتماعی: مقاله می‌توانست با ارائه جزئیات بیشتر در مورد نحوه پیاده‌سازی این الگو در محیط آموزشی، به درک بهتر مخاطب کمک کند. به عنوان مثال، ذکر مثال‌هایی از فعالیت‌ها و تمرین‌های انجام شده در این راستا، مفید بود.
  • بررسی ابعاد مختلف عزت نفس و اعتماد به نفس: این دو مفهوم، ابعاد گوناگونی دارند که بررسی جداگانه هر یک، می‌تواند نتایج دقیق‌تری ارائه دهد.
  • توجه به عوامل مداخله‌گر: در پژوهش‌های این‌چنینی، عوامل مختلفی مانند وضعیت خانوادگی، اجتماعی و اقتصادی دانش‌آموزان می‌توانند بر نتایج تأثیرگذار باشند. مقاله می‌توانست با در نظر گرفتن این عوامل و کنترل آن‌ها، اعتبار بیشتری به نتایج خود ببخشد.
  • نقد روش تحقیق: مقاله می‌توانست به طور دقیق‌تر به روش تحقیق خود (احتمالاً نیمه‌تجربی) و محدودیت‌های آن بپردازد.

نتیجه‌گیری:

به طور کلی، مقاله «تأثیر آموزش الگوی یادگیری اجتماعی بر عزت نفس، اعتماد به نفس، رفتارهای خودابرازی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان کلاس سوم دوره راهنمایی» گامی مثبت در راستای بررسی روش‌های نوین آموزشی و تأثیر آن‌ها بر ابعاد مختلف شخصیتی و تحصیلی دانش‌آموزان است. با این حال، توجه بیشتر به نقاط قابل بهبود ذکر شده، می‌تواند به ارتقاء کیفیت پژوهش‌های مشابه و ارائه نتایج دقیق‌تر و کاربردی‌تر کمک کند.

  راهنمای خرید:
  • در هنگام خرید هرگز از V.P.N استفاده نکنید.
  • خریدار مکلف است قبل از هرگونه خرید، قوانین و مقررات سایت را با دقت مطالعه کند.
  • خریدار مکلف است قبل از هرگونه خرید، مشخصات و پیش‌نمایش محصول را با دقت مشاهده و سپس اقدام به خرید نماید.
  • اگر مشاهده پیش‌نمایش محصول، به تصمیم خرید شما کمک نکرد، قبل از خرید به پشتیبانی جهت دریافت مشاوره مراجعه کنید.
  • محصولات "حامیان دانشجویی" با کیفیت بسیار عالی و کاملا متفاوت با سایر محصولات موجود در فضای مجازی می‌باشند.
  • تمامی قیمت‌ها به تومان هستند.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد و یک ایمیل حاوی فاکتور خرید و لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه Spam یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید؛ (خرید مجدد انجام ندهید) نگران نباشید؛ از طریق پشتیبانی (کلیک کنید) اطلاع دهید که طی کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل بوجود آمده را برای شما برطرف خواهیم کرد.