بررسی تفاوت های کتاب اصول بازاریابی و خدمات از ۲ مترجم

امتیاز 3.01 ( 748 رای )

کتاب اصول و مدیریت بازاریابی خدمات یا اصول بازاریابی و خدمات؟

هیچ تفاوت بنیادی در بین کتب نامبرده وجود ندارد چرا که این نویسنده این کتابها کریستوفر لاولاک و لارن رایت می باشند و صرفا دو مترجم متفاوت و انتشارات متفاوت آن را به چاپ رسانده اند.

نسخه اصلی (زبان انگلیسی) این کتاب در سایت آمازون تا ۱۵۳ دلار به تاریخ ۲۰۲۰/۰۶/۱۹ به فروش رسیده است!!

معرفی کتاب:

کتاب اصول و مدیریت بازاریابی خدمات کریستوفر لاولاک، می کوشد به گونه ای فراگیر و ساده پاسخ پرسش های مطرح شده در حوزه مدیریت بازاریابی خدمات را ارائه کند. خدمت چیست، کسب فایده از دل خدمات، راهبرد بازاریابی خدمات و ادغام بازاریابی با مدیریت و منابع انسانی اهم موضوعاتی است که همراه با مثال ها و پرسش های آموزشی به تفصیل در این کتاب اصول و مدیریت بازاریابی خدمات بدان پرداخته شده است. کتاب اصول و مدیریت بازاریابی خدمات لاولاک، برای استفاده مدیران، پژوهشگران، کارشناسان و به ویژه دانشجویان مقاطع دانشگاهی و به خصوص رشته های مدیریتی، بانکداری، بیمه، بازاریابی، بازرگانی، تربیت بدنی و موسسات خدماتی نظیر بانک ها، بیمه ها، هتل داری، درمانی، آموزشی، حمل و نقل، خدمات مالی و دوایر آموزش این موسسات در نظر گرفته شده است.

کریستوفر لاولاک و لارن رایت نویسندگان کتاب اصول و مدیریت بازاریابی خدمات، از اساتید برجسته رشته بازاریابی خدمات در دانشگاه های معتبر آمریکا هستند. آنها همچنین سمت مشاوره بسیاری از موسسات بزرگ خدماتی آمریکا را برعهده دارند. لاولاک دارای بیش از ۶۰ مقاله، ۱۰۰ مثال آموزشی (مطالعه موردی) و مولف ۲۰ کتاب در زمینه بازاریابی و به ویژه بازاریابی خدمات است. وی کارشناس بین المللی حوزه مدیریت خدمات، دارای لیسانس بازرگانی از دانشگاه ادینبورگ و MBA از هاروارد و .P.hD از استفورد می باشد.

این کتاب برای دانشجویان مدیریت بازرگانی، مدیریت جهانگردی با گرایش بازاریابی و سایر رشته‌های مرتبط با آن و به عنوان منبعی برای درس «بازاریابی خدمات» تدوین شده است و می‌تواند در تمام سازمانها و نهادهایی که فعالیتشان به نحوی با عرضه خدمات مرتبط است مورد استفاده قرار گیرد.

در این پست، تفاوت های آنها را لیست کرده ایم:

 

کتاب اصول بازاریابی و خدمات

ناشر: سمت

نویسندگان: کریستوفر لاولاک، لارن رایت

مترجم: ابوالفضل (اردشیر) تاج زاده نمین

تعداد صفحات: ۶۶۴ صفحه

قطع: وزیری

نوبت چاپ: ۷

سال: ۱۳۹۶

برای دانلود پاورپوینت فصل های موجود، می توانید روی نام آن فصل کلیک کنید

فهرست مطالب:

مقدمه مترجم
پیشگفتار نویسندگان درباره نویسندگان

  • بخش اول: شناخت خدمات
  • بخش دوم: ایجاد ارزش از طریق خدمات
  • بخش سوم: راهبرد بازاریابی خدمات
  • بخش چهارم: تلفیق بازاریابی با مدیریت عملیات و منابع انسانی
  • فصل سیزدهم: ابزارهایی برای بازاریابان خدمات
  • فصل چهاردهم: توازن تقاضا و ظرفیت
  • فصل پانزدهم: مدیریت صفهای انتظار و ذخیره جا
  • فصل شانزدهم: کارمندان خدمات: از استخدام تا نگهداری

 


کتاب اصول و مدیریت بازاریابی خدمات

ناشر: آموخته

نویسندگان: کریستوفر لاولاک، لارن رایت

مترجم: بهمن فروزنده

تعداد صفحات: ۵۶۰ صفحه

قطع: رحلی – شومیز

نوبت چاپ: ۷

سال: ۱۳۹۶

برای دانلود پاورپوینت فصل های موجود، می توانید روی نام آن فصل کلیک کنید

فهرست مطالب:

بخش اول – خدمت چیست؟

بخش دوم – کسب فایده از دل خدمات

بخش سوم – راهبرد بازاریابی خدمات

بخش چهارم – ادغام بازاریابی با مدیریت عملیات و منابع انسانی

  • فصل ۱۳ : ابزارهای بازاریابان خدماتی
  • فصل ۱۴ : تعادل بین تقاضا و امکانات عرضه
  • فصل ۱۵ : مدیریت صف های انتظار و پیش گزینی جا
  • فصل ۱۶ : کارکنان خدماتی: از استخدام تا نگهداری
  • پیوست کتاب اصول و مدیریت بازاریابی خدمات کریستوفر لاولاک شامل مثال های نمونه

کتاب اصول و مدیریت بازاریابی خدمات نوشته کریستوفر لاولاک و لارن رایت، ترجمه عنوان اصلی کتاب Principles of Service Marketing and Management است که توسط بهمن فروزنده به فارسی ترجمه و منتشر شده است.

لینک کتاب زبان اصلی در سایت آمازونhttps://www.amazon.com/Principles-Service-Marketing-Management-Lauren/dp/013676875X 

421892 بازدید