پاورپوینت فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی و خدمات (نسخه ۱)

امتیاز 3.05 ( 391 رای )

در حال بارگذاری
۳۰ خرداد ۱۳۹۹
PowerPoint
240 کیلوبایت
18 اسلاید
4181 بازدید
۳۹,۰۰۰ تومان
خرید

نسخه یک پاورپوینت فصل ۷ کتاب “اصول بازاریابی و خدمات

نویسندگان: کریستوفر لاولاک، لارن رایت

ترجمه: دکتر ابوالفضل (اردشیر) تاج زاده نمین

انتشارات: تهران، سمت

نوبت چاپ: دوم – ۱۳۸۹

قطع: وزیری

تعداد صفحات کتاب: ۶۴۴

تعداد فصل های کتاب: ۱۶

فصل های ارائه شده در پاورپوینت: فصل هفتم – برای مشاهده نسخه ۲ کلیک کنید

فصل هفتم: مدیریت شکایات و بهبود خدمات

تعداد مجموع اسلایدها: ۱۸ اسلاید

ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری

نکته: نسخه های گسترده ای از این کتاب از مترجمین مختلف به چاپ رسیده است که محتوای آن با یکدیگر تفاوتی ندارد

گارانتی: دارد


برای دریافت کل فصول کلیک کنید


بازاریابی خدمات:

بازاریابی خدمات شاخه‌ای تخصصی از بازاریابی است که در اوایل دهه ۱۹۸۰ به‌عنوان یک رشته تحصیلی جداگانه ظهور کرد. به دنبال این شناخت که ویژگی‌ های منحصر به‌ فرد خدمات در مقایسه با بازاریابی کالاهای فیزیکی نیازمند استراتژی‌ های متفاوتی است.
بازاریابی خدمات معمولاً به خدمات تجارت به مصرف کننده (B2C) و تجارت به تجارت (B2B) اشاره دارد و شامل بازاریابی خدماتی مانند خدمات مخابراتی، خدمات مالی، انواع مهمان نوازی، خدمات تفریحی و سرگرمی گردشگری، خدمات کرایه اتومبیل می شود.

بازاریابی خدمات از مقوله بازاریابی کالا متفاوت است؛ ویژگی‌ های خدمات مانند نامشهود بودن، ناهمگونی، نفوذپذیری و جدایی‌ ناپذیری آن را از بازاریابی کالا متمایز کرده و بازاریابی خدمات را در مقایسه با بازاریابی کالاهای فیزیکی یا ملموس دشوارتر می‌ کند.

خدمات مراقبت های بهداشتی و خدمات حرفه ای و خدمات بازرگانی. بازاریابان خدمات اغلب از یک آمیخته بازاریابی گسترده استفاده می کنند که شامل هفت P است: محصول، قیمت، مکان، تبلیغ، افراد، شواهد فیزیکی و فرآیند. یک رویکرد معاصر، که به عنوان منطق غالب خدمات شناخته می‌ شود، استدلال می‌ کند که مرزبندی بین محصولات و خدمات که در قرن بیستم ادامه داشت، مصنوعی بود و فروش خدمات را پنهان کرده است. رویکرد منطقی S-D در حال تغییر روشی است که بازاریابان ارزش خلق را درک می کنند و مفاهیم نقش مصرف کننده در فرآیندهای ارائه خدمات را تغییر می دهد.

منبع: ویکیپدیا (برگرفته از دایرۀالمعارف)

  راهنمای خرید:
  • محصولات "حامیان دانشجویی" با کیفیت بسیار عالی و کاملا متفاوت با سایر محصولات موجود در فضای مجازی می باشند.
  • مشخصات هر محصول را با دقت مطالعه فرمائید سپس اقدام به خرید نمایید.
  • قبل از نهایی کردن خرید خود، حتما از مطالب مشابه در سایت نیز دیدن نمایید.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد، بنابراین ایمیل خود را با دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه Spam یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید؛ نگران نباشید؛ از طریق پشتیبانی واتساپ (کلیک کنید) اطلاع دهید که طی کوتاه ترین زمان ممکن مشکل بوجود آمده را برای شما برطرف خواهیم کرد.