نقد مقاله مزیت منابع اطلاعاتی مشتری، استراتژی بازاریابی و عملکرد..
نقد مقاله مزیت منابع اطلاعاتی مشتری، استراتژی بازاریابی و عملکرد تجاری: نمای مبتنی بر منابع بازار
عنوان انگلیسی: Customer information resources advantage, marketing strategy and business performance: A market resources based view
نقد مثبت: دارد
نقد منفی: دارد
نظر نهایی: دارد
اصل مقاله: ( لینک دانلود )
ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری
درس: روش تحقیق – روش پژوهش – سمینار
گارانتی: دارد
>> نمایش نمونه کارها <<
بازاریابی:
بازاریابی یا مارکتینگ (Marketing) مطالعه و مدیریت روابط در تبادلات است. بازاریابی فرایندی است که طی آن شرکتها مشتریان را درگیر میکنند، با مشتری ارتباط قوی برقرار میکنند و برای مشتری ارزش ایجاد میکنند تا در ازای آن از مشتری ارزش دریافت کنند. از آنجایی که از بازاریابی برای جذب مشتریها استفاده میشود، این فعالیت از اجزای اصلی مدیریت کسب و کار و بازرگانی محسوب میشود.
بازاریابی به تلاش برای ارتباط بین ارزش محصول (کالاها یا خدمات) و مشتری گفته میشود. بازاریابی به هنر فروش نیز معروف است؛ ولی فروش یکی از توابع کوچک بازاریابی به حساب میآید. تعریف لغتنامهای بازاریابی عبارت است از «فراهم کردن کالاها یا خدمات برای برآورده ساختن نیازهای مصرفکنندگان» به بیان دیگر، بازاریابی شامل درک خواستههای مشتری و تطابق محصولات شرکت، برای برآورده ساختن آن نیازها و در برگیرنده فرایند سودآوری برای شرکت است. بازاریابی موفق مستلزم برخورداری از محصول مناسب در زمان مناسب و مکان مناسب است و اطمینان از اینکه مشتری از وجود محصول مطلع است، از این رو موجب سفارشهای آینده میشود.
استراتژی بازاریابی:
استراتژی بازاریابی (Marketing strategy) یا راهبرد بازاریابی، نوعی استراتژی است که تعیین میکند یک سازمان چگونه میتواند به اهداف بازاریابی خود دست یابد، بر کدام بازارها و محصولات خود متمرکز شود و برای فعالیتهای بازاریابی به چه میزان هزینه نماید. بازاریابی را میتوان آمیزهای از دانش و تجربه دانست. با داشتن علم و طریقهٔ اجرای بازاریابی، تجربهای کسب میشود که منتهی به راهی برای جذب مشتری است. بازاریابها از تکنیکهای گوناگون کیفی و علمی برای ساخت و برآورد استراتژیهای خود استفاده میکنند. هر بازاریاب سعی بر ایجاد و بهکارگیری یک برنامهٔ بازاریابی موفق دارد. تجربه نشان دادهاست پیادهسازی استراتژی بازاریابی در موفقیت پروژهها و کمپینها اهمیت به سزایی دارد.
- در هنگام خرید هرگز از V.P.N استفاده نکنید.
- خریدار مکلف است قبل از هرگونه خرید، قوانین و مقررات سایت را با دقت مطالعه کند.
- خریدار مکلف است قبل از هرگونه خرید، مشخصات و پیشنمایش محصول را با دقت مشاهده و سپس اقدام به خرید نماید.
- اگر مشاهده پیشنمایش محصول، به تصمیم خرید شما کمک نکرد، قبل از خرید به پشتیبانی جهت دریافت مشاوره مراجعه کنید.
- محصولات "حامیان دانشجویی" با کیفیت بسیار عالی و کاملا متفاوت با سایر محصولات موجود در فضای مجازی میباشند.
- تمامی قیمتها به تومان هستند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد و یک ایمیل حاوی فاکتور خرید و لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه Spam یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید؛ (خرید مجدد انجام ندهید) نگران نباشید؛ از طریق پشتیبانی (کلیک کنید) اطلاع دهید که طی کوتاهترین زمان ممکن مشکل بوجود آمده را برای شما برطرف خواهیم کرد.