پاورپوینت فصل ۶ کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی

امتیاز 3.10 ( 269 رای )

در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۲۷ مهر ۱۳۹۷
نوع فایل
PowerPoint
حجم فایل
463 کیلوبایت
تعداد صفحه ها
6 اسلاید
تعداد بازدید
7695 بازدید
۵۵,۹۰۰ تومان

پاورپوینت فصل ۶ “کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی”

مولفان: دکتر سارا کشکر، دکتر حمید قاسمی، دکتر فرشاد تجاری

انتشارات: علم و حرکت

سال چاپ: ۱۳۹۵

تعداد صفحات کتاب: ۴۶۳

تعداد فصل های کتاب: ۱۹

فصل: ۶

تعداد صفحه های اسلایدها: ۶

درس: مدیریت بازاریابی در ورزش

ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری

سایر توضیحات: کلیه مطالب کتاب در اسلایدها بطور کامل بهمراه عکس و مثال ارائه شده اند.

نمونه این پاورپوینت ها در فضای اینترنت موجود نمی باشد.

(لینک دانلود پاورپوینت فصل ۶-۷-۸-۹ با قیمت ۹۵.۹۰۰)

(لینک دانلود پاورپوینت کلیه فصل ها با قیمت ۳۶۹.۵۰۰)

گارانتی: دارد


بازاریابی ورزشی:

بازاریابی ورزشی به سه قسمت تقسیم می‌شود.

اولین بخش به تبلیغات ورزش و انجمن‌های ورزشی مانند المپیک ها، لیگ برتر انگلیس و یا مسابقات جام جهانی والیبال می‌پردازد.

بخش دوم استفاده از برنامه‌های ورزشی، تیم‌ها و ورزشکاران برای تبلیغ محصولات مختلف است.

بخش سوم تبلیغ، تبلیغ گسترده ورزش برای شرکت بیشتر افراد در برنامه‌های ورزشی است.

در بخش اول، تبلیغات به صورت مستقیم به ورزش مربوط است.

در مورد دوم، محصولات می توانند ورزشی باشند اما الزامی در این مورد وجود ندارد. هنگامی که تبلیغات برای ورزش انجام می‌شود، به این استراتژی بازاریابی ورزش گفته می‌شود.

اما هنگامی که از برنامه‌های ورزشی، ورزشکاران، تیم‌ها یا لیگ‌ها برای تبلیغ محصولات مختلف استفاده می‌شود، به این استراتژی بازاریابی از طریق ورزش گفته می‌شود.

هنگامی که تبلیغات به قصد افزایش مشارکت کنندگان انجام می‌شود، به آن بازاریابی ورزشی عمومی می گویند.

برای تبلیغ محصولات یا خدمات، شرکت‌ها و انجمن‌ها از مجراهای گوناگونی مانند اسپانسر شدن تیم‌ها و ورزشکاران، تبلیغات تلویزیونی رادیوی در حین پخش برنامه‌های ورزشی و افراد مشهور یا تبلیغ در محل برگزاری مسابقات ورزشی تبلیغات را انجام می دهند.

مدیریت بازاریابی:

تجزیه و تحلیل، برنامه‌ریزی، اجرا و کنترل برنامه‌هایی است که به قصد ایجاد، برقراری و حفظ مبادلات نافع با خریداران هدف برای رسیدن به اهداف سازمانی طراحی می‌شوند.

وظیفه مدیریت بازاریابی نه فقط جستجو برای تقاضا و افزایش آن است بلکه تغییر و حتی کاهش آن نیز بر عهده اوست.

بنابراین برای نیل به اهداف شرکت، مدیریت بازاریابی می‌کوشد به طریقی که می‌تواند، سطح، زمان‌بندی و ماهیت تقاضا را تحت تأثیر قرار دهد. به عبارت ساده‌تر، مدیریت بازاریابی، همان مدیریت تقاضا است.

  راهنمای خرید:
  • در هنگام خرید هرگز از V.P.N استفاده نکنید.
  • خریدار مکلف است قبل از هرگونه خرید، قوانین و مقررات سایت را با دقت مطالعه کند.
  • خریدار مکلف است قبل از هرگونه خرید، مشخصات و پیش‌نمایش محصول را با دقت مشاهده و سپس اقدام به خرید نماید.
  • اگر مشاهده پیش‌نمایش محصول، به تصمیم خرید شما کمک نکرد، قبل از خرید به پشتیبانی جهت دریافت مشاوره مراجعه کنید.
  • محصولات "حامیان دانشجویی" با کیفیت بسیار عالی و کاملا متفاوت با سایر محصولات موجود در فضای مجازی می‌باشند.
  • تمامی قیمت‌ها به تومان هستند.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد و یک ایمیل حاوی فاکتور خرید و لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه Spam یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید؛ (خرید مجدد انجام ندهید) نگران نباشید؛ از طریق پشتیبانی (کلیک کنید) اطلاع دهید که طی کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل بوجود آمده را برای شما برطرف خواهیم کرد.