پاورپوینت فصل ۶ کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی

امتیاز 3.10 ( 269 رای )

در حال بارگذاری
۲۷ مهر ۱۳۹۷
PowerPoint
463 کیلوبایت
6 اسلاید
4 فروش
۱۸,۲۰۰ تومان
خرید

پاورپوینت فصل ۶ “کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی”

مولفان: دکتر سارا کشکر، دکتر حمید قاسمی، دکتر فرشاد تجاری

انتشارات: علم و حرکت

سال چاپ: ۱۳۹۵

تعداد صفحات کتاب: ۴۶۳

تعداد فصل های کتاب: ۱۹

فصل: ۶

تعداد صفحه های اسلایدها: ۶

درس: مدیریت بازاریابی در ورزش

ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری

سایر توضیحات: کلیه مطالب کتاب در اسلایدها بطور کامل بهمراه عکس و مثال ارائه شده اند.

نمونه این پاورپوینت ها در فضای اینترنت موجود نمی باشد. (لینک دانلود پاورپوینت کلیه فصل ها)

گارانتی: دارد


بازاریابی ورزشی:

بازاریابی ورزشی به سه قسمت تقسیم می‌شود.

اولین بخش به تبلیغات ورزش و انجمن‌های ورزشی مانند المپیک ها، لیگ برتر انگلیس و یا مسابقات جام جهانی والیبال می‌پردازد.

بخش دوم استفاده از برنامه‌های ورزشی، تیم‌ها و ورزشکاران برای تبلیغ محصولات مختلف است.

بخش سوم تبلیغ، تبلیغ گسترده ورزش برای شرکت بیشتر افراد در برنامه‌های ورزشی است.

در بخش اول، تبلیغات به صورت مستقیم به ورزش مربوط است.

در مورد دوم، محصولات می توانند ورزشی باشند اما الزامی در این مورد وجود ندارد. هنگامی که تبلیغات برای ورزش انجام می‌شود، به این استراتژی بازاریابی ورزش گفته می‌شود.

اما هنگامی که از برنامه‌های ورزشی، ورزشکاران، تیم‌ها یا لیگ‌ها برای تبلیغ محصولات مختلف استفاده می‌شود، به این استراتژی بازاریابی از طریق ورزش گفته می‌شود.

هنگامی که تبلیغات به قصد افزایش مشارکت کنندگان انجام می‌شود، به آن بازاریابی ورزشی عمومی می گویند.

برای تبلیغ محصولات یا خدمات، شرکت‌ها و انجمن‌ها از مجراهای گوناگونی مانند اسپانسر شدن تیم‌ها و ورزشکاران، تبلیغات تلویزیونی رادیوی در حین پخش برنامه‌های ورزشی و افراد مشهور یا تبلیغ در محل برگزاری مسابقات ورزشی تبلیغات را انجام می دهند.

مدیریت بازاریابی:

تجزیه و تحلیل، برنامه‌ریزی، اجرا و کنترل برنامه‌هایی است که به قصد ایجاد، برقراری و حفظ مبادلات نافع با خریداران هدف برای رسیدن به اهداف سازمانی طراحی می‌شوند.

وظیفه مدیریت بازاریابی نه فقط جستجو برای تقاضا و افزایش آن است بلکه تغییر و حتی کاهش آن نیز بر عهده اوست.

بنابراین برای نیل به اهداف شرکت، مدیریت بازاریابی می‌کوشد به طریقی که می‌تواند، سطح، زمان‌بندی و ماهیت تقاضا را تحت تأثیر قرار دهد. به عبارت ساده‌تر، مدیریت بازاریابی، همان مدیریت تقاضا است.

  راهنمای خرید:
  • محصولات "حامیان دانشجویی" با کیفیت بسیار عالی و کاملا متفاوت با سایر محصولات موجود در فضای مجازی می باشند.
  • مشخصات هر محصول را با دقت مطالعه فرمائید سپس اقدام به خرید نمایید.
  • قبل از نهایی کردن خرید خود، حتما از مطالب مشابه در سایت نیز دیدن نمایید.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد، بنابراین ایمیل خود را با دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه Spam یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید؛ نگران نباشید؛ از طریق پشتیبانی واتساپ (کلیک کنید) اطلاع دهید که طی کوتاه ترین زمان ممکن مشکل بوجود آمده را برای شما برطرف خواهیم کرد.