پاورپوینت تدوین برنامه ریزی استراتژیک شرکت تولیدی نخ و قرقره گیلان

امتیاز 5.00 ( 1 رای )

در حال بارگذاری
۲۲ تیر ۱۴۰۰
Powerpoint
86 کیلوبایت
12 اسلاید
0 فروش
۳۲,۰۰۰ تومان
خرید

پاورپوینت “تدوین برنامه ریزی استراتژیک شرکت تولیدی نخ و قرقره گیلان

فهرست:

  • معرفی شرکت
  • بیانیه ماموریت
  • ارزش ها
  • تجزیه و تحلیل عوامل خارجی- ماتریس ارزیابی عوامل خارجی EFE
  • نتیجه ارزیابی ماتریس EFE
  • ماتریس ارزیابی عوامل داخلی (IFE)
  • IFE نتیجه ارزیابی ماتریس
  • ماتریس تهدیدات، فرصت ها، نقاط ضعف و نقاط قوت (SWOT)

مناسب دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری

گارانتی: دارد


دانلود پروژه Word بصورت جداگانه: (قیمت: ۶۵.۰۰۰) لینک دریافت

دانلود ترجمه انگلیسی پروژه Word بصورت جداگانه: (قیمت: ۴۰.۰۰۰) لینک دریافت

دانلود پکیج پروژه Word به زبان پارسی + انگلیسی + پاورپوینت بصورت همراه: (قیمت: ۰۰.۰۰۰) لینک دریافت


>> نمایش نمونه کارها <<


برنامه ریزی استراتژیک

برنامه‌ ریزی راهبردی (استراتژیک) فرآیندی است سازمانی برای تعریف راهبرد سازمان و تصمیم‌گیری برای چگونگی یافتن منابع مورد نیاز برای رسیدن به مقصود استراتژی، صورت می‌گیرد. این فرایند افراد و منابع را نیز شامل می‌شود.
برای آنکه سازمان بداند به کجا خواهد رفت باید بداند اکنون دقیقاً کجا قرار گرفته‌ است. پس از آن باید آنچه می‌ خواهد باشد را به درستی تعریف کرده و چگونگی رسیدن به آن جایگاه را مشخص کند. مستندات حاصل از این فرایند را برنامهٔ راهبردی سازمان می‌نامند.
برنامه ریزی راهبردی برای برنامه‌ ریزی مؤثر به منظور تصویر کردن طرح و برنامه یک سازمان بکار می‌رود، اما هرگز نمی‌تواند مشخصا پیش‌بینی کند بازار در آینده دقیقاً چگونه خواهد بود و در آیندهٔ نزدیک چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.
متفکران و خبرگان حوزهُُ استراتژی در سازمان می‌باید استراتژی‌ های سازمان را بر اساس زنده ماندن در شرایط سخت طراحی کنند.

در واقع برنامه‌ریزی راهبردی به نوعی تصویر رسمی آیندهٔ سازمان است. هر برنامهٔ راهبردی دست کم به یکی از پرسش‌های زیر پاسخ خواهد داد:

  • ما دقیقاً چه کار می‌کنیم؟
  • برای چه کسی کار می‌کنیم؟
  • چگونه کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم؟

در برنامه‌ ریزی‌ های تجاری ممکن است پرسش سوم به شکل زیر پرسیده شود:
چگونه می‌توان رقیب را از سر راه برداشت یا از رقابت اجتناب کرد؟
در این رویکرد بیشتر بدنبال شکست دادن رقیبان هستیم تا بهترین بودن!
در بسیاری از سازمان‌ها برنامه راهبردی دربارهٔ این است که سال آینده سازمان به کجا خواهد رسید که به‌طور معمول تر در خصوص سه تا پنج سال آینده (دراز مدت) نیز صادق است، اگرچه بعضی از سازمان‌ها چشم‌انداز خود را تا ۲۰ سال آینده گسترش داده‌اند.

  راهنمای خرید:
  • محصولات "حامیان دانشجویی" با کیفیت بسیار عالی و کاملا متفاوت با سایر محصولات موجود در فضای مجازی می باشند.
  • مشخصات هر محصول را با دقت مطالعه فرمائید سپس اقدام به خرید نمایید.
  • قبل از نهایی کردن خرید خود، حتما از مطالب مشابه در سایت نیز دیدن نمایید.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد، بنابراین ایمیل خود را با دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه Spam یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید؛ نگران نباشید؛ از طریق پشتیبانی واتساپ (کلیک کنید) اطلاع دهید که طی کوتاه ترین زمان ممکن مشکل بوجود آمده را برای شما برطرف خواهیم کرد.