پاورپوینت تدوین برنامه‌ریزی استراتژیک شرکت تولیدی نخ و قرقره گـ..

امتیاز 2.94 ( 31 رای )

در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۲۲ تیر ۱۴۰۰
نوع فایل
Powerpoint
حجم فایل
86 کیلوبایت
تعداد صفحه ها
12 اسلاید
تعداد بازدید
2089 بازدید
۹۸,۹۰۰ تومان

پاورپوینت “تدوین برنامه‌ریزی استراتژیک شرکت تولیدی نخ و قرقره گیلان

فهرست:

  • معرفی شرکت
  • بیانیه ماموریت
  • ارزش ها
  • تجزیه و تحلیل عوامل خارجی- ماتریس ارزیابی عوامل خارجی EFE
  • نتیجه ارزیابی ماتریس EFE
  • ماتریس ارزیابی عوامل داخلی (IFE)
  • IFE نتیجه ارزیابی ماتریس
  • ماتریس تهدیدات، فرصت ها، نقاط ضعف و نقاط قوت (SWOT)

مناسب دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری

گارانتی: دارد


دانلود پروژه Word بصورت جداگانه: (قیمت: ۱۲۵.۹۰۰) لینک دریافت

دانلود ترجمه انگلیسی پروژه Word بصورت جداگانه: (قیمت: ۸۵.۹۰۰) لینک دریافت

دانلود پکیج پروژه Word به زبان پارسی + انگلیسی + پاورپوینت بصورت همراه: (قیمت: ۲۲۵.۹۰۰) لینک دریافت


>> نمایش نمونه کارها <<


برنامه ریزی استراتژیک

برنامه‌ ریزی راهبردی (استراتژیک) فرآیندی است سازمانی برای تعریف راهبرد سازمان و تصمیم‌گیری برای چگونگی یافتن منابع مورد نیاز برای رسیدن به مقصود استراتژی، صورت می‌گیرد. این فرایند افراد و منابع را نیز شامل می‌شود.
برای آنکه سازمان بداند به کجا خواهد رفت باید بداند اکنون دقیقاً کجا قرار گرفته‌ است. پس از آن باید آنچه می‌ خواهد باشد را به درستی تعریف کرده و چگونگی رسیدن به آن جایگاه را مشخص کند. مستندات حاصل از این فرایند را برنامهٔ راهبردی سازمان می‌نامند.
برنامه ریزی راهبردی برای برنامه‌ ریزی مؤثر به منظور تصویر کردن طرح و برنامه یک سازمان بکار می‌رود، اما هرگز نمی‌تواند مشخصا پیش‌بینی کند بازار در آینده دقیقاً چگونه خواهد بود و در آیندهٔ نزدیک چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.
متفکران و خبرگان حوزهُُ استراتژی در سازمان می‌باید استراتژی‌ های سازمان را بر اساس زنده ماندن در شرایط سخت طراحی کنند.

در واقع برنامه‌ریزی راهبردی به نوعی تصویر رسمی آیندهٔ سازمان است. هر برنامهٔ راهبردی دست کم به یکی از پرسش‌های زیر پاسخ خواهد داد:

  • ما دقیقاً چه کار می‌کنیم؟
  • برای چه کسی کار می‌کنیم؟
  • چگونه کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم؟

در برنامه‌ ریزی‌ های تجاری ممکن است پرسش سوم به شکل زیر پرسیده شود:
چگونه می‌توان رقیب را از سر راه برداشت یا از رقابت اجتناب کرد؟
در این رویکرد بیشتر بدنبال شکست دادن رقیبان هستیم تا بهترین بودن!
در بسیاری از سازمان‌ها برنامه راهبردی دربارهٔ این است که سال آینده سازمان به کجا خواهد رسید که به‌طور معمول تر در خصوص سه تا پنج سال آینده (دراز مدت) نیز صادق است، اگرچه بعضی از سازمان‌ها چشم‌انداز خود را تا ۲۰ سال آینده گسترش داده‌اند.

  راهنمای خرید:
  • در هنگام خرید هرگز از V.P.N استفاده نکنید.
  • خریدار مکلف است قبل از هرگونه خرید، قوانین و مقررات سایت را با دقت مطالعه کند.
  • خریدار مکلف است قبل از هرگونه خرید، مشخصات و پیش‌نمایش محصول را با دقت مشاهده و سپس اقدام به خرید نماید.
  • اگر مشاهده پیش‌نمایش محصول، به تصمیم خرید شما کمک نکرد، قبل از خرید به پشتیبانی جهت دریافت مشاوره مراجعه کنید.
  • محصولات "حامیان دانشجویی" با کیفیت بسیار عالی و کاملا متفاوت با سایر محصولات موجود در فضای مجازی می‌باشند.
  • تمامی قیمت‌ها به تومان هستند.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد و یک ایمیل حاوی فاکتور خرید و لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه Spam یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید؛ (خرید مجدد انجام ندهید) نگران نباشید؛ از طریق پشتیبانی (کلیک کنید) اطلاع دهید که طی کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل بوجود آمده را برای شما برطرف خواهیم کرد.