پکیج پروژه کلاسی برنامه ریزی استراتژیک شرکت تولیدی نخ و قرقره گیلان

امتیاز 5.00 ( 1 رای )

در حال بارگذاری
۲۳ تیر ۱۴۰۰
Word + Powerpoint
86+74+31 کیلوبایت
12+9+8 صفحه
0 فروش
۱۰۰,۰۰۰ تومان
خرید

پکیج پروژه کلاسی “برنامه ریزی استراتژیک شرکت تولیدی نخ و قرقره گیلان” + زبان انگلیسی + زبان پارسی + پاورپوینت

محوریت موضوع: برنامه ریزی استراتژیک

درس: مدیریت برنامه ریزی استراتژیک

فهرست مطالب:

  • معرفی شرکت
  • چشم انداز شرکت
  • ماموریت های شرکت
  • بیانیه مأموریت
  • ارزش ها
  • بررسی عوامل خارجی
  • محیط نزدیک
  • محیط دور
  • عوامل داخلی
  • نقاط قوت
  • نقاط ضعف
  • عوامل خارجی
  • فرصت ها
  • تهدیدها
  • استراتژی فعلی

مناسب دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری

گارانتی: دارد


فایل هایی که پس از خرید، دریافت می کنید:

  1. فایل Word پروژه به زبان پارسی
  2. فایل Word پروژه به زبان انگلیسی
  3. پاورپوینت پروژه به زبان پارسی

دانلود پاورپوینت این پروژه بصـورت جـداگانــه: (قیمت: ۳۲.۰۰۰) لینک دریافت

دانلود ترجمه پارسی پروژه Word بصورت جداگانه: (قیمت: ۶۵.۰۰۰لینک دریافت

دانلود ترجمه انگلیسی پروژه Word بصورت جداگانه: (قیمت: ۴۰.۰۰۰) لینک دریافت


>> نمایش نمونه کارها <<


برنامه ریزی استراتژیک

برنامه‌ ریزی استراتژیک (راهبردی) فرآیندی است سازمانی برای تعریف راهبرد سازمان و تصمیم‌ گیری برای چگونگی یافتن منابع مورد نیاز برای رسیدن به مقصود استراتژی، صورت می‌گیرد. این فرایند افراد و منابع را نیز شامل می‌ شود.
برای آنکه سازمان بداند به کجا خواهد رفت باید بداند اکنون دقیقاً کجا قرار گرفته‌ است. پس از آن باید آنچه می‌ خواهد باشد را به درستی تعریف کرده و چگونگی رسیدن به آن جایگاه را مشخص کند. مستندات حاصل از این فرایند را برنامه استراتژیک سازمان می‌ نامند.

برنامه ریزی استراتژیک برای برنامه‌ ریزی مؤثر به منظور تصویر کردن طرح و برنامه یک سازمان بکار می‌ رود، اما هرگز نمی‌ تواند مشخصا پیش‌ بینی کند بازار در آینده دقیقاً چگونه خواهد بود و در آیندهٔ نزدیک چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. متفکران و خبرگان حوزهُُ استراتژی در سازمان می‌ باید استراتژی‌ های سازمان را بر اساس زنده ماندن در شرایط سخت طراحی کنند.

در واقع برنامه‌ریزی راهبردی به نوعی تصویر رسمی آیندهٔ سازمان است. هر برنامهٔ راهبردی دست کم به یکی از پرسش‌های زیر پاسخ خواهد داد:

  • ما دقیقاً چه کار می‌کنیم؟
  • برای چه کسی کار می‌کنیم؟
  • چگونه کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم؟

در بسیاری از سازمان‌ ها برنامه استراتژیک دربارهٔ این است که سال آینده سازمان به کجا خواهد رسید که به‌ طور معمول تر در خصوص سه تا پنج سال آینده (دراز مدت) نیز صادق است، اگرچه بعضی از سازمان‌ ها چشم‌ انداز خود را تا ۲۰ سال آینده گسترش داده‌ اند.

  راهنمای خرید:
  • محصولات "حامیان دانشجویی" با کیفیت بسیار عالی و کاملا متفاوت با سایر محصولات موجود در فضای مجازی می باشند.
  • مشخصات هر محصول را با دقت مطالعه فرمائید سپس اقدام به خرید نمایید.
  • قبل از نهایی کردن خرید خود، حتما از مطالب مشابه در سایت نیز دیدن نمایید.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد، بنابراین ایمیل خود را با دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه Spam یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید؛ نگران نباشید؛ از طریق پشتیبانی واتساپ (کلیک کنید) اطلاع دهید که طی کوتاه ترین زمان ممکن مشکل بوجود آمده را برای شما برطرف خواهیم کرد.