پاورپوینت تمامی فصول کتاب روابط عمومی ورزشی

امتیاز 2.97 ( 1899 رای )

در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۴ تیر ۱۳۹۹
نوع فایل
PowerPoint
حجم فایل
9 مگابایت
تعداد صفحه ها
170 اسلاید
تعداد بازدید
8867 بازدید
۲۸۹,۵۰۰ تومان

پاورپوینت تمامی فصول کتاب “روابط عمومی ورزشی (مدیریت ارتباطات سازمانی)

نویسندگان: جی کلایتون استولد، استفن دبلیو دیتمار، اسکای ای برانولد

ترجمه: دکتر حمید قاسمی، دکتر سارا کشکر، دکتر ناتاشا قلعه

انتشارات: علم و حرکت

نوبت چاپ: دوم – ۱۳۹۷

قطع: وزیری

تعداد صفحات کتاب: ۴۰۰

تعداد فصل های کتاب: ۱۴

فصل های ارائه شده در پاورپوینت: ۱ – ۲ – ۳ – ۴ – ۶ – ۷ – ۱۲

(فصل ۵ – ۸ – ۹ – ۱۰ – ۱۱ – ۱۳ – ۱۴ موجود نیست)

تعداد مجموع اسلایدها: ۱۷۰ اسلاید

ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری

گارانتی: دارد


توضیحات: این مجموعه نایاب به ارزش ۳۴۰.۰۰۰ تومان، که دارای ۱۴ فایل پاورپوینت است که در مجموع ۱۷۰ اسلاید می باشد که در حامیان دانشجویی بطور مجزا در دسترس قرار داده شده است.

(متوسط قیمت هر فایل پاورپوینت ۳۳.۴۰۰ تومان)


دانلود فصل ها بصورت مجزا:

فصل ۱ و ۲فصل ۳فصل ۴فصل ۶فصل ۷فصل ۱۲

روابط عمومی:

به علمِ مدیریتِ چرخهٔ اطلاعات، ما بینِ یک فرد یا سازمان، (اعم از بازرگانی و اقتصادی و دولتی یا سازمان مردم‌ نهاد)، با عموم اطلاق می‌ گردد.

روابط عمومی، به مثابهِ پُلی است میان یک سازمان و مخاطبان آن. روابط عمومی عبارت است انتقال و تجزیه و تحلیل اطلاعات و نظرات مدیریت مؤسسه به مخاطبان آن و انتقال تجزیه و تحلیل اطلاعات این گروه ها به مدیریت به منظور ایجاد همسویی و هماهنگی در علایق و منافع.

روابط عمومی مجموعه‌ ای از اقدامات و کوشش‌ های حساب‌ شده‌ ای است که هر سازمان برای برقراریِ ارتباطاتِ مؤثر و هدفمند با گروه‌ هایی که با آن در ارتباط‌ اند انجام می‌ دهد.

روابط عمومی ورزشی:

روابط عمومی ورزشی یک وظیفه مدیریتی مبتنی بر ارتباطات است که به تعیین مخاطبان کلیدی سازمان ورزشی، ارزیابی روابط مخاطبان و تقویت روابط مطلوب بین سازمان ورزشی و مخاطبان آنها می‌ پردازد.

وظیفه روابط عمومی تسهیل در کسب نتایج مطلوب است.

ابعاد مهم این تعریف:

– روابط عمومی ورزشی یک وظیفه مدیریتی و معیاری برای اثربخشی سازمانی در دیگر فعالیت‌ های مدیریتی چون مدیریت منابع انسانی و بازاریابی است. به عبارت دیگر روابط عمومی تا با وظایف مدیریتی تلفیق نشود، در نیل به اهداف مورد نظر خود توفیق نخواهد یافت.

– روابط عمومی ورزشی یک فعالیت مبتنی بر ارتباط است.

– روابط عمومی برای رسیدن به حداکثر اثربخشی، باید در عمل نظام‌مند باشد. این‌ کار با شناسایی مخاطبان کلیدی سازمان ورزشی آغاز می‌شود.

  راهنمای خرید:
  • در هنگام خرید هرگز از V.P.N استفاده نکنید.
  • خریدار مکلف است قبل از هرگونه خرید، قوانین و مقررات سایت را با دقت مطالعه کند.
  • خریدار مکلف است قبل از هرگونه خرید، مشخصات و پیش‌نمایش محصول را با دقت مشاهده و سپس اقدام به خرید نماید.
  • اگر مشاهده پیش‌نمایش محصول، به تصمیم خرید شما کمک نکرد، قبل از خرید به پشتیبانی جهت دریافت مشاوره مراجعه کنید.
  • محصولات "حامیان دانشجویی" با کیفیت بسیار عالی و کاملا متفاوت با سایر محصولات موجود در فضای مجازی می‌باشند.
  • تمامی قیمت‌ها به تومان هستند.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد و یک ایمیل حاوی فاکتور خرید و لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه Spam یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید؛ (خرید مجدد انجام ندهید) نگران نباشید؛ از طریق پشتیبانی (کلیک کنید) اطلاع دهید که طی کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل بوجود آمده را برای شما برطرف خواهیم کرد.