پاورپوینت فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی و خدمات (نسخه ۲)
تاریخ انتشار
۳۰ خرداد ۱۳۹۹
نوع فایل
PowerPoint
حجم فایل
260 کیلوبایت
تعداد صفحه ها
16 اسلاید
دسته بندی
تعداد بازدید
5523 بازدید
۵۹,۵۰۰ تومان
نسخه دو پاورپوینت فصل ۷ کتاب “اصول بازاریابی و خدمات”
نویسندگان: کریستوفر لاولاک، لارن رایت
ترجمه: دکتر ابوالفضل (اردشیر) تاج زاده نمین
انتشارات: تهران، سمت
نوبت چاپ: دوم – ۱۳۸۹
قطع: وزیری
تعداد صفحات کتاب: ۶۴۴
تعداد فصل های کتاب: ۱۶
فصل های ارائه شده در پاورپوینت: فصل هفتم – برای مشاهده نسخه ۱ کلیک کنید
فصل هفتم: مدیریت شکایات و بهبود خدمات
تعداد مجموع اسلایدها: ۱۶ اسلاید
ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری
نکته: نسخه های گسترده ای از این کتاب از مترجمین مختلف به چاپ رسیده است که محتوای آن با یکدیگر تفاوتی ندارد
گارانتی: دارد
برای دریافت کل فصول کلیک کنید
راهنمای خرید:
- خریدار مکلف است قبل از هرگونه خرید، قوانین و مقررات سایت را با دقت مطالعه کند
- خریدار مکلف است قبل از هرگونه خرید، پیشنمایش محصول را با دقت مشاهده کند
- اگر مشاهده پیشنمایش محصول، به تصمیم خرید شما کمک نکرد، قبل از خرید به پشتیبانی جهت دریافت مشاوره مراجعه کنید
- محصولات "حامیان دانشجویی" با کیفیت بسیار عالی و کاملا متفاوت با سایر محصولات موجود در فضای مجازی میباشند.
- تمامی قیمتها به تومان هستند.
- مشخصات هر محصول را با دقت مطالعه فرمائید سپس اقدام به خرید نمایید.
- قبل از نهایی کردن خرید خود، حتما از مطالب مشابه در سایت نیز دیدن نمایید.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد، بنابراین ایمیل خود را با دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه Spam یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید؛ نگران نباشید؛ از طریق پشتیبانی واتساپ (کلیک کنید) اطلاع دهید که طی کوتاه ترین زمان ممکن مشکل بوجود آمده را برای شما برطرف خواهیم کرد.