پاورپوینت فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی و خدمات (نسخه ۲)

امتیاز 2.96 ( 1018 رای )

در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۳۰ خرداد ۱۳۹۹
نوع فایل
PowerPoint
حجم فایل
260 کیلوبایت
تعداد صفحه ها
16 اسلاید
تعداد بازدید
5658 بازدید
۵۹,۵۰۰ تومان

نسخه دو پاورپوینت فصل ۷ کتاب “اصول بازاریابی و خدمات

نویسندگان: کریستوفر لاولاک، لارن رایت

ترجمه: دکتر ابوالفضل (اردشیر) تاج زاده نمین

انتشارات: تهران، سمت

نوبت چاپ: دوم – ۱۳۸۹

قطع: وزیری

تعداد صفحات کتاب: ۶۴۴

تعداد فصل های کتاب: ۱۶

فصل های ارائه شده در پاورپوینت: فصل هفتم – برای مشاهده نسخه ۱ کلیک کنید

فصل هفتم: مدیریت شکایات و بهبود خدمات

تعداد مجموع اسلایدها: ۱۶ اسلاید

ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری

نکته: نسخه های گسترده ای از این کتاب از مترجمین مختلف به چاپ رسیده است که محتوای آن با یکدیگر تفاوتی ندارد

گارانتی: دارد

برای دریافت کل فصول کلیک کنید

  راهنمای خرید:
  • در هنگام خرید هرگز از V.P.N استفاده نکنید.
  • خریدار مکلف است قبل از هرگونه خرید، قوانین و مقررات سایت را با دقت مطالعه کند.
  • خریدار مکلف است قبل از هرگونه خرید، مشخصات و پیش‌نمایش محصول را با دقت مشاهده و سپس اقدام به خرید نماید.
  • اگر مشاهده پیش‌نمایش محصول، به تصمیم خرید شما کمک نکرد، قبل از خرید به پشتیبانی جهت دریافت مشاوره مراجعه کنید.
  • محصولات "حامیان دانشجویی" با کیفیت بسیار عالی و کاملا متفاوت با سایر محصولات موجود در فضای مجازی می‌باشند.
  • تمامی قیمت‌ها به تومان هستند.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد و یک ایمیل حاوی فاکتور خرید و لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه Spam یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید؛ (خرید مجدد انجام ندهید) نگران نباشید؛ از طریق پشتیبانی (کلیک کنید) اطلاع دهید که طی کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل بوجود آمده را برای شما برطرف خواهیم کرد.