ادبیات و پیشینه مدیریت دانش و فراموشی هدفمند با میانجی تسهیم دانش

امتیاز 3.01 ( 177 رای )

در حال بارگذاری
۹ دی ۱۳۹۹
Word
170 کیلوبایت
71 صفحه
632 بازدید
۴۵,۰۰۰ تومان
خرید

فصل ۲ (ادبیات و پیشینه تحقیقات انجام شده)

عنوان: مدیریت دانش و فراموشی هدفمند با نقش میانجیگری تسهیم دانش

متغیرها: مدیریت دانش، فراموشی هدفمند (یادگیری زدایی یا فراموشی سازمانی)، تسهیم دانش

فهرست مبانی نظری:

فصل دوم: مبانی نظری و ادبیات پیشینه تحقیق

۲-۱-مقدمه
۲-۲-مبانی نظری

۲-۲-۱-مدیریت دانش

۲-۲-۲-مولفه های مدیریت دانش
۲-۲-۳-مراحل عملیاتی کردن مدیریت دانش در سازمان
۲-۲-۴-آموزش مفاهیم و جلب نظر مدیران
۲-۲-۵-ارزیابی سطح دانش سازمان
۲-۲-۶-تشکیل تیم دانش
۲-۲-۷-تدوین چشم‌انداز دانش
۲-۲-۸-اجرای طرح پایلوت
۲-۲-۹-ادامه مستقل واحد مدیریت دانش

۲-۲-۱۰-تسهیم دانش

۲-۲-۱۱-تعاریف و مفاهیم تسهیم دانش
۲-۲-۱۲-مفهوم دانش
۲-۲-۱۳-ماهیت دانش سازمانی
۲-۲-۱۴-تعاریف تسهیم دانش
۲-۲-۱۵-عوامل شکل گیری رفتارهای سیستم دانش
۲-۲-۱۶-تسهیم دانش ترتیبی
۲-۲-۱۷-تسهیم دانش آشکار
۲-۲-۱۸-تسهیم دانش پنهان
۲-۲-۱۹-تسهیم دانش استراتژیک
۲-۲-۲۰-تسهیم دانش کارشناسی
۲-۲-۲۱-رفتار اشتراک دانش
۲-۲-۲۲-اشتراک بهترین شیوه ها در رفتار اشتراک دانش
۲-۲-۲۳-اشتراک اشتباهات در رفتار اشتراک دانش
۲-۲-۲۴-سیر تسهیم دانش
۲-۲-۲۵-تسهیم دانش و عملکرد شغلی
۲-۲-۲۶-نظریات تسهیم دانش
۲-۲-۲۷-اداره اقتصاد دانشی با مدیریت دانش
۲-۲-۲۸-چالش های مدیریت دانش
۲-۲-۲۹-نیاز به حمایت از دانش ضمنی افراد
۲-۲-۳۰-فرآیند مدیریت دانش
۲-۲-۳۱-مولفه های مدیریت دانش
۲-۲-۳۲-مراحل عملیاتی کردن مدیریت دانش در سازمان
۲-۲-۳۳-آموزش مفاهیم و جلب نظر مدیران
۲-۲-۳۳-ارزیابی سطح دانش سازمان
۲-۲-۳۴-تشکیل تیم دانش
۲-۲-۳۵-تدوین چشم‌انداز دانش
۲-۲-۳۶-اجرای طرح پایلوت
۲-۲-۳۷-ادامه مستقل واحد مدیریت دانش
۲-۲-۳۸-عوامل موفقیت مدیریت دانش
۲-۲-۳۹-عوامل عدم موفقیت مدیریت دانش
۲-۲-۴۰-مدل های مدیریت دانش
۲-۲-۴۰-۱-مدل فرایند دانش
۲-۲-۴۰-۲-مدل بینش از اطلاعات به بصیرت و دانایی
۲-۲-۴۰-۳-مدل دانش ضمنی
۲-۲-۴۰-۴-مدل حلزونی دانش
۲-۲-۴۰-۵-مدل مفهومی مدیریت دانش
۲-۲-۴۰-۶-مدل راه حل دانش
۲-۲-۴۱-اهداف مدیریت دانش
۲-۲-۴۲-عوامل حیاتی موفقیت مدیریت دانش
۲-۲-۴۳-مدیریت دانش و یادگیری سازمانی

۲-۲-۴۴-فراموشی هدفمند

۲-۲-۴۵-یادگیری سازمانی
۲-۲-۴۶-سازمان یادگیرنده
۲-۲-۴۷-ویژگی های سازمان یادگیرنده
۲-۲-۴۸-عوامل موثر در سازمان یادگیرنده
۲-۲-۴۹-سطوح یادگیری
۲-۲-۵۰-انواع یادگیری
۲-۲-۵۱-مهارت های یادگیری
۲-۲-۵۲-انواع فراموشی هدفمند (یادگیری زدایی)
۲-۲-۵۳-سطوح یادگیری زدایی
۲-۲-۵۴-فراموشی سازمانی
۲-۲-۵۵-اهمیت استراتژیک فراموشی سازمانی هدفمند
۲-۲-۵۶-انواع فراموشی سازمانی
۲-۲-۵۷-فراموشی سازمانی و مزیت رقابتی
۲-۲-۵۸-انواع یادگیری زدایی در سازمان
۲-۲-۵۹-والیبال
۲-۳-پیشینه تحقیق
۲-۳-۱-تحقیقات انجام شده در داخل کشور
۲-۳-۲-تحقیقات انجام شده در خارج از کشور

توضیحات: جزئیات فهرست نشده ی بیشتری در زیرمجموعه هر بند وجود دارد

منابع در متن: دارد (APA)

دامنه زمانی پیشینه تحقیقات: (داخلی: ۱۳۹۸-۱۳۸۸) (خارجی: ۲۰۰۴-۲۰۲۰)

رفرنس: ۲۷ فارسی و ۲۵ انگلیسی

گارانتی: دارد

  راهنمای خرید:
  • محصولات "حامیان دانشجویی" با کیفیت بسیار عالی و کاملا متفاوت با سایر محصولات موجود در فضای مجازی می باشند.
  • مشخصات هر محصول را با دقت مطالعه فرمائید سپس اقدام به خرید نمایید.
  • قبل از نهایی کردن خرید خود، حتما از مطالب مشابه در سایت نیز دیدن نمایید.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد، بنابراین ایمیل خود را با دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه Spam یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید؛ نگران نباشید؛ از طریق پشتیبانی واتساپ (کلیک کنید) اطلاع دهید که طی کوتاه ترین زمان ممکن مشکل بوجود آمده را برای شما برطرف خواهیم کرد.