پاورپوینت فصل ۱۱، ۱۲، ۱۳ کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی

امتیاز 2.90 ( 281 رای )

در حال بارگذاری
۲۷ مهر ۱۳۹۷
PowerPoint
238 کیلوبایت
57 اسلاید
3 فروش
۱۱۹,۰۰۰ تومان
خرید

پاورپوینت فصل ۱۱، ۱۲، ۱۳ کتاب “مدیریت بازاریابی ورزشی”

مولفان: دکتر سارا کشکر، دکتر حمید قاسمی، دکتر فرشاد تجاری

انتشارات: علم و حرکت

سال چاپ: ۱۳۹۵

تعداد صفحات کتاب: ۴۶۳

تعداد فصل های کتاب: ۱۹

فصل: ۱۱، ۱۲، ۱۳

تعداد صفحه های اسلایدها: ۵۷

درس: مدیریت بازاریابی در ورزش

ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری

سایر توضیحات: کلیه مطالب کتاب در اسلایدها بطور کامل بهمراه عکس و مثال ارائه شده اند.

نمونه این پاورپوینت ها در فضای اینترنت موجود نمی باشد.

گارانتی: دارد


(دانلود پاورپوینت کلیه فصل ها)


مدیریت بازاریابی:

بر اساس تعریف فیلیپ کاتلر، مدیریت بازاریابی عبارت است از فرایند برنامه‌ریزی و اجرای پندار توزیع ایده، کالا و خدمات به قصد انجام مبادلاتی که به تأمین اهداف انفرادی و سازمانی منجر گردد. برخلاف استنباط سطحی رایج، که مفهوم بازاریابی را ایجاد تقاضا برای محصول می‌داند. بازاریابی به طیف وسیعی از فعالیت‌ها اطلاق می‌گردد که از تحقیقات بازاریابی، برنامه‌ریزی، اجرا و کنترل تقاضا تشکیل شده‌است. مدیر بازاریابی، در چارچوب برنامهٔ بازاریابی، در مورد بازارهای هدف، تولید کالای جدید، قیمت‌گذاری، کانال‌های توزیع کالا، ارتباطات، برندسازی و تبلیغات، فعالیت‌های لازم برای رسیدن به اهداف سازمانی را ساماندهی و هدایت می‌کند.

همان‌طور که از تعریف برمی آید، بازاریابی امری ست که در جهت برنامه‌ریزی نحوه حضور در بازارهای هدفگیری شده برای محصولات/خدمات نقشی پررنگتر ایفا می‌کند. اما باید توجه داشته باشیم، امر برنامه‌ریزی کردن صرفاً نوشتن چند بند از وظایف و مشخص کردن زمان انجام آن‌ها نیست، بلکه وجود یک تیم اجرایی قوی در این زمینه بسیار مهم است. البته می‌توان به این نکته نیز اشاره کرد که وجود تیم‌هایی که میزان فاصله سازمان یا یک واحد خاص را با ارائه گزارش‌های دوره‌ای و مدیریتی مورد بررسی قرار می‌دهند نیز حائز اهمیت است. به روشنی از تعاریف بالا مشخص است، واحد بازاریابی کاری فراتر از فروش و جذب مشتری دارد؛ و این دو بخش کوچکی از کارهای عمده واحد بازاریابی محسوب می‌شود.

منبع:

  1. کاتلر، (۱۳۸۵)، ص ۵۲ و ۵۳
  2. فیلیپ کاتلر (۱۳۸۳)، مدیریت بازاریابی، ترجمهٔ دکتر علی پارسائیان، نشر و پخش آیلار، ص. چاپ سوم٫ تهران، شابک ۹۷۸-۶۰۰-۱۹۷-۰۴۶-۷
  راهنمای خرید:
  • محصولات "حامیان دانشجویی" با کیفیت بسیار عالی و کاملا متفاوت با سایر محصولات موجود در فضای مجازی می باشند.
  • مشخصات هر محصول را با دقت مطالعه فرمائید سپس اقدام به خرید نمایید.
  • قبل از نهایی کردن خرید خود، حتما از مطالب مشابه در سایت نیز دیدن نمایید.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد، بنابراین ایمیل خود را با دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه Spam یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید؛ نگران نباشید؛ از طریق پشتیبانی واتساپ (کلیک کنید) اطلاع دهید که طی کوتاه ترین زمان ممکن مشکل بوجود آمده را برای شما برطرف خواهیم کرد.