پاورپوینت فصل ۷ کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی

امتیاز 3.04 ( 559 رای )

در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۲۷ مهر ۱۳۹۷
نوع فایل
PowerPoint
حجم فایل
72 کیلوبایت
تعداد صفحه ها
7 اسلاید
تعداد بازدید
8205 بازدید
۶۵,۹۰۰ تومان

پاورپوینت فصل ۷ کتاب “مدیریت بازاریابی ورزشی”

مولفان: دکتر سارا کشکر، دکتر حمید قاسمی، دکتر فرشاد تجاری

انتشارات: علم و حرکت

سال چاپ: ۱۳۹۵

تعداد صفحات کتاب: ۴۶۳

تعداد فصل های کتاب: ۱۹

فصل: ۷

تعداد اسلایدها: ۷

درس: مدیریت بازاریابی در ورزش

ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری

سایر توضیحات: کلیه مطالب کتاب در اسلایدها بطور کامل بهمراه عکس و مثال ارائه شده اند.

نمونه این پاورپوینت ها در فضای اینترنت موجود نمی باشد.

گارانتی: دارد


(لینک دانلود پاورپوینت فصل ۶-۷-۸-۹ با قیمت ۹۵.۹۰۰)

(لینک دانلود پاورپوینت کلیه فصل ها با قیمت ۳۶۹.۵۰۰)


مدیریت بازاریابی:

بر اساس تعریف فیلیپ کاتلر، مدیریت بازاریابی عبارت است از فرایند برنامه‌ریزی و اجرای پندار توزیع ایده، کالا و خدمات به قصد انجام مبادلاتی که به تأمین اهداف انفرادی و سازمانی منجر گردد. برخلاف استنباط سطحی رایج، که مفهوم بازاریابی را ایجاد تقاضا برای محصول می‌داند. بازاریابی به طیف وسیعی از فعالیت‌ها اطلاق می‌گردد که از تحقیقات بازاریابی، برنامه‌ریزی، اجرا و کنترل تقاضا تشکیل شده‌است. مدیر بازاریابی، در چارچوب برنامهٔ بازاریابی، در مورد بازارهای هدف، تولید کالای جدید، قیمت‌گذاری، کانال‌های توزیع کالا، ارتباطات، برندسازی و تبلیغات، فعالیت‌های لازم برای رسیدن به اهداف سازمانی را ساماندهی و هدایت می‌کند.

همان‌طور که از تعریف برمی آید، بازاریابی امری ست که در جهت برنامه‌ریزی نحوه حضور در بازارهای هدفگیری شده برای محصولات/خدمات نقشی پررنگتر ایفا می‌کند. اما باید توجه داشته باشیم، امر برنامه‌ریزی کردن صرفاً نوشتن چند بند از وظایف و مشخص کردن زمان انجام آن‌ها نیست، بلکه وجود یک تیم اجرایی قوی در این زمینه بسیار مهم است. البته می‌توان به این نکته نیز اشاره کرد که وجود تیم‌هایی که میزان فاصله سازمان یا یک واحد خاص را با ارائه گزارش‌های دوره‌ای و مدیریتی مورد بررسی قرار می‌دهند نیز حائز اهمیت است. به روشنی از تعاریف بالا مشخص است، واحد بازاریابی کاری فراتر از فروش و جذب مشتری دارد؛ و این دو بخش کوچکی از کارهای عمده واحد بازاریابی محسوب می‌شود.

منبع:

  1. کاتلر، (۱۳۸۵)، ص ۵۲ و ۵۳
  2. فیلیپ کاتلر (۱۳۸۳)، مدیریت بازاریابی، ترجمهٔ دکتر علی پارسائیان، نشر و پخش آیلار، ص. چاپ سوم٫ تهران، شابک ۹۷۸-۶۰۰-۱۹۷-۰۴۶-۷
  راهنمای خرید:
  • در هنگام خرید هرگز از V.P.N استفاده نکنید.
  • خریدار مکلف است قبل از هرگونه خرید، قوانین و مقررات سایت را با دقت مطالعه کند.
  • خریدار مکلف است قبل از هرگونه خرید، مشخصات و پیش‌نمایش محصول را با دقت مشاهده و سپس اقدام به خرید نماید.
  • اگر مشاهده پیش‌نمایش محصول، به تصمیم خرید شما کمک نکرد، قبل از خرید به پشتیبانی جهت دریافت مشاوره مراجعه کنید.
  • محصولات "حامیان دانشجویی" با کیفیت بسیار عالی و کاملا متفاوت با سایر محصولات موجود در فضای مجازی می‌باشند.
  • تمامی قیمت‌ها به تومان هستند.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد و یک ایمیل حاوی فاکتور خرید و لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه Spam یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید؛ (خرید مجدد انجام ندهید) نگران نباشید؛ از طریق پشتیبانی (کلیک کنید) اطلاع دهید که طی کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل بوجود آمده را برای شما برطرف خواهیم کرد.